Thursday, April 22, 2010

TO A FRIEND

Bismillahirrahmanirrahim.

Hari ni Farahana sedih lagi...
Farahana sangat menyayangi seorang sahabatnya yg selalu berkongsi kesedihan dan kegembiraan bersama-sama sejak di Ipoh lagi...
Tapi, kerana satu kesalahan, dia mungkin akan menjauhkan diri daripada saya...

Sahabat,
Mungkin engkau membenciku tetapi aku tidak pernah membenci dirimu.
Mungkin aku menyakitimu, tetapi aku tidak bermaksud begitu.
Aku juga tidak tahu, mengapa aku boleh melakukan begitu pada org yg aku sayangi...

Hanya satu,
Maafkan aku sahabat...
Janganlah engkau memutuskan persahabatan kita...
kerana aku sangat menyayangi mu... ;(

3 comments:

afiniakib said...

jgn sedih.. doa byk2. one fine day, dia akan faham n u both can get back to normal, insyaAllah.. =)

vector said...

finiku sayang!
terima kasih...
da oke ni...
da setel sume benda...alhamdulillah.
terima kasih byk2 atas nasihat fini!
^___^
lebiu!

erma said...

saya sayang arah!!!

jangan sedih2x ye arah sayang ^_^

~erma~